Monday, March 14, 2011

cerita hari ini!

heh! ari niyh da masok ari ke 4 (kalau masok ari jumaat skali) aku ader kat umah niyh. homework bukan xder cik oii, ader tu hah! betimbon lak tu,, huh~ tapy bese larh ,, nadiatul afifah suker plak nak bowat homework dye. da nak balek esok bawu nak bowat, bak kate mak,, "nak tesumbat bumi baru nak bowat!",, huhu~ pinjam jap ayt tuh ea mak! har3,, hehe. bukan tana bowat,tapyberokband niyh larh yg x bagy aku bowat homework. tu belom masok lagy tv kat bawah tuh. memanggil-manggil jep. har3.. senang cakap xder mood larh nak bowat. kalau kat skola tuh ader r mood cket. sebab kawan2 aku sumenyer kalau datang prep teros bowat homework. takkan aku x bowat kan? huhu. so, bler balek umah niyh, x der kawan2 yg nak ajak aku bowat homework+dyowg on9 fb, aku pown aper agy, on9 larh skali! huhu.. hurmm~

taon niyh xper kowt x bowat homework kalau balek umah! hahar. mak tak bising sangat cam taon lepas. almaklumlah, taon lepas aku amek pekse besor. taon niyh x. so, hepi2 cket r dok umah. tapi, taon depan kompom x cukop tangan. spm kowt. hurmm~ tggl setaon jep zaman persekolahan kao atool. lepas tuh, bye2 skul. oh nooooooo. mesti darh x dpt jumpe dak2 niyh agy. hurmm~ mesti rindu punyer r. kompom! hurmm~ dan yang paleng akn aku rindu, of koz under_8! xkan pernah aku lupa! batch yg paling happening r kat maktab aku tuh! har3.. surely gonna miss u guys! eh, baek kuar dpd topik niyh cepat sebelom aku teringat kenangan manis nun under_8 tuh! hurmmm~

na tules aper agy ek? xder kowt! da tengok header baru? burok kan? taw.. sajer jerk tanyer! har3.. oke lorh. till then! bubye!

my tummy says: na makan!!!!!!
http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment