Saturday, September 24, 2011

SAYA SEORANG LDP?? blablabla~

oke, post untuk arini,, saya seorang ldp,, hurmm~ setelah 3 tahun bersekolah, barulah aku ada keberanian nak amek jawatan ldp@ lembaga disiplin pelajar tuh. ldp ni kire pengawas lar. semenjak dah ditabalkan selekeh jep pakai ayat ditabalkan ni, macam-macam benda yang dulu aku pernah buat dah tak boleh nak buat da sekarang! hurmm~ nak buat camner kan, tugas,amanah. by the way, bukan tu yang aq nak cakap untuk post kali ni. yang aq nak bagitau adalah tahap kepenatan aq sepanjang jadik something kat skolah aq tuh. OMG! sangat penat! segala-galanya diuruskan oleh student. cikgu just tengok jep. so, padan muka aku lah kan. gatal sangat nak amek jawatan. tapi aku x kesah. as long as, aq dapat markah untuk masuk U. hehe~ once skola aq ader event kan, pergh, bkp@ badan kepimpinan pelajar lah yang paling terok. settle tempat, kawalan pelajar, makanan, everything! from A to Z! boleh bayangkan tahap kepenatannya?? haha~ mula-mula memang penat, tapi maybe dah lama-lama nanti oke kowt.

other than ldp aku amek jugak edboard@ editorial board. benda niyh kira cam sidang redaksi jugak lah, buat majalah sekolah. tu lar dia. aku mohon jawatan reporter. then, tup tup dapat.syukur alhamdulillah. memang since aku form 1 lagi, dua jawatan ni lar yang aku nak amek mase aq upper form, so,bila dah dapat niy, kenelah buat betul-betul. by the way, edboard pon memenatkan jugaktau sebenarnya. baru-baru niyh, kitorang kene amekgambar for form 3 untok diorang bergraduasi. then, mase sesi mengambil gambar tuh, yang tinggal juz aq, mila, amy, and nadiah. perghh~ walaupun psp aku tuh sejuk, tapi terasa lah jugak kepanasan nyer. bayangkan kerja yang sepatutnya di buat oleh 16 orang, disettlekan oleh 4 orang jep! giler kan? tapi, once again, syukur alhamdulillah sebab hampir settle. tinggal 2 kelas jep lagi. wuhuu~

*wish me luck in my works. oke!

No comments:

Post a Comment