Saturday, November 5, 2011

deskmate terchenta!!!

semua orang ade deskmate kan? same goes to me! harini nak citer psl my deskmate. fyi, deskmate aq for sem 2, 4 orang. which means aq duduk dalam grup lah ea..

deskmate yg pertama!

AZURA MOHD YACOB. seorang yang sangat suka bawak makanan. lebih dikenali sebagai kak lang dalam grup kitorang. sangat suka ketawa. suka dengar mp kuat-kuat sampai aku yang kat sebelah dye boleh dengor lagu dia dengan jayanya! haha~ suka baca novel sampai menggoda aku untuk baca sekali.

deskmate yang kedua!

ABDUL MUNIR ZAINUDDIN. lebih dikenali sebagai bang ngah. tahap kebajetan hensem yang melampau. sangat suka merajuk dalam 2-3 minggu terakhir kitorang duduk sama-sama. sangat suka mintak azura makanan. sangat suka menyepak kaki azura, mentang-mentanglah azura tu duduk kat depan dye. n mentang-mentanglah kaki dye panjang! haha~ comellah,, :P

deskmate ketiga!

NADIAH ELIAS. lebih dikenali sebagai kak ngah. seorang yg pandai +math dlm grup kitorang. akn senyum kalau kena kutuk! haha~ geng aku n azura mengenakan orang. geng aku menyanyi melalak-lalak dalam kelas. haha~

deskmate keempat!

MUHD FIKRI OTHMAN. lebih dikenali sebagai abang long. OMG lah budak niy. sgt pendiam masa mula-mula duduk semeja. unfortunately lah bagi aq sebab dye duduk depan aku! haha~ sgt x suka klo aku memekak. mesti kene bertepek-tepek kat muka ni ha. dulu memang xkn amek makanan yg kitorang bawak. tapi, bile dah sampai ujung-ujung taon duduk sama niy, perangai masyaAllah! kalau gelak, gila babeng! dah pandai amek makanan kitorang. haha~ cayalah lu Fikri. panjang punya sifat aku describe kau!

memang mula-mula rase yang grup tu milik aku, nadiah n azura jep. tapi, bila masa dah hampir ke penghujung tahon, barulah kitorang ni unite habis sampai aku rasa yang dalam kelas tuh memang grup kitorang yg terbest r! haha~ btw, memang sayang r nak tinggalkan sem 2 form 4 niy hanya disebabkan deskmate yang best tuh. tapi nak buat camner, hidup kena diteruskan. hehe~ really hope akan jumpa korang lagi sem depan yaww! =='

No comments:

Post a Comment