Friday, January 20, 2012

post ini harus ada title ker?

hey there delilah! haha~ oke sangat lama tak post something kan! sangat lama lah tak mengadap blog buruk niy. lebih-lebih lagi dah masok form 5 kan, nak ingat tarikh pon susah apetah lagi nak ingat pasal blog! cakap pasal form 5, OMG. giler tak sangka yang nadiatul afifah dah selamat menginjak ke tahun 2012 yang mana umurnya juga sudah menjangkau 17 tahun. huu, SPM tahun niy lar seyh! mak, takot! berapa lah agaknya result aku tu nanti kan? haha.

seronoknya tengok orang lain boleh study sampai luar negara! nak jugfak! tapi, boleh ker? pointer pon,subhanallah! tapi, kalau kite nak something kite kena lah usaha kan!

# kenapa aku cakap cam ni?

baru je 3 minggu sekolah mula, tapi sesi PNP skola aku baru jer start dua minggu yang lepas. dalam masa, dua minggu tuh, rase muak tengok buku tuh dah mula menjalar ke seluruh spinal cord aku dah! mana taknyer, cikgu bagi kerja macam tak cukup tanah jer rasenye. bagi keja harini, nak esok. peka jep seminggu ader 4 report yang kena buat! gila tahap tera tau tak! tu tak masuk lagi dengan homework for this holiday. macam dalam status fb aku, homework tuh memang cam nak kalahkan ketinggian gunung Everest dah rasenye. haha~ cuti empat hari jer, homework, 2 bulan punya berlambak! haha.

sangat berdoa semoga tahun ini, aku tak mudah stress! yela,nak fikir pasal SPM lagu, didiplin students lagi, majalah maktab lagi. *tulah gatal sangat nak amek banyak-banyak jawatan kan! padan muka kau!

haha.

#ya Allah! kau berilah aku dan rakan-rakanku yang akan mengambil peperiksaan SPM tahun ini berjaya dalam peperiksaan tersebut! Amin!!

No comments:

Post a Comment